Reklamace a vrácení zboží

Nevyhovuje vám zakoupené zboží?

Pokud vám doručené zboží z nějakého důvodu nevyhovuje, můžete je nepoužité, nepoškozené, v původním obalu a se všemi visačkami vrátit do 14ti dnů.

Zavolejte nám nebo napište a dohodneme nejlepší způsob, jak zboží zaslat zpět. V případě oprávněného odstoupení od smlouvy budou peníze vráceny zpět na váš běžný účet.

Vždy se vám budeme snažit vyjít vstříc tak, abyste u nás nakupovali rádi a bez obav. Protože prodáváme zboží pro zvířátka, může se přesto stát, že některé zboží nebude možné vrátit. To se týká zejména následujícího zboží:

  • Zboží vyrobené speciálně na vaše přání - např. zakázková výroba, zboží s individuálním vzorem nebo potiskem, apod.
  • Zboží, které rychle podléhá zkáze – např. některá krmiva, otevřené pohlcovače pachu apod.
  • Zboží, které není vhodné pro navrácení z důvodů týkajících se ochrany zdraví a hygieny, zejména pak pokud bylo po doručení porušeno uzavírání.
  • Zboží, které tvoří funkční celek s jiným dodaným zbožím, pokud toto není rovněž vráceno – např. jedinečné příslušenství k některým pelíškům.
  • Zboží, které již bylo používáním opotřebeno nebo poškozeno - např. škrabadla, zvířecí hračky apod.

Reklamace zboží

Děláme vše pro to, abychom vám doručili zboží v pořádku.

Pokud by snad přesto mělo zboží při doručení poškozený přepravní obal, nepřebírejte zboží a neprodleně nás prosím informujte. Jinak nemůžeme prokázat oprávněný nárok u přepravní společnosti a takovou reklamaci uznat.

V případě, že máte požadavek na reklamaci zboží, kontaktujte nás a my uděláme vše pro to, abyste u nás byli spokojeni.